5 super makkelijke tips die jouw vetverbranding een boost geven

admin januari 2, 2016 0

Zou het niet mooi zijn als je je vetverbranding zou kunnen stimuleren? In dit artikel geef ik je 5 tips die jouw vetverbranding een boost geven. Simpele en makkelijke manieren om zonder dieet jouw vetverbranding te verhogen. Klinkt goed? Lees dan snel verder!

1. Neem altijd een ontbijt

Zorg dat je lichaam en vetverbranding meteen start wanneer je opstaat. Wen jezelf aan om direct als je opstaat een ontbijt te eten en een flink glas water te drinken. Je lichaam zal dan uit de slaapstand komen en je metabolisme zal op gang komen. Hoe langer je met het ontbijt wacht hoe langer het duurt voordat je metabolisme op gang komt.

 

Ontbijt daarom altijd direct met een gezond ontbijt en een flink glas water om de vetverbranding direct in de ochtend op gang te brengen.

2. Eet regelmatig een gezonde snack

Volg je een gezond afvallen schema of een ander dieet? Probeer dan wel regelmatig een tussendoortje of gezonde snack te nemen. Door regelmatig te eten blijft je vet verbranding namelijk op gang. Ook zorg je dat je bij de volgende maaltijd niet teveel honger hebt.

 

Zoek altijd naar een gezond tussendoortje zoals fruit of groente en sla de mars, twix en andere ongezonde snacks over.

3. Doe aan krachttraining

Wanneer je aan krachttraining doet vergroot je je spiermassa. Iedere workout traint namelijk je spieren. En spieren vragen iedere dag energie!

 

Dus door aan krachttraining te doen gaat jouw vetverbranding structureel omhoog. Maar dat is niet het enige! Na iedere workout gaat jouw vetverbranding een paar uur omhoog.

 

Wil jij jouw vetverbranding verhogen? Dan is krachttraining een simpele manier om jouw vet verbranding een enorme boost te geven.

4. Zorg voor een vezelrijk dieet

Vezels zorgen voor een vol gevoel na een maaltijd. Hierdoor zal het langer duren voordat je weer honger hebt. En dat is mooi meegenomen als je graag wilt afvallen.

 

Zorg daarom dat je veel groente, fruit en zaden eet. De vezels in deze gezonde producten zorgen ervoor dat je langer vol zit.

 

Ben je op zoek naar nog meer tips die je helpen met afvallen? Dan kun je eens kijken bij verantwoord-afvallen.nl.

5. Drink eiwitshakes

Eiwitshakes ken je vast wel van het eiwitdieet of van krachtsporters. Krachtsporters nemen vaak voor en na de workout een eiwitshake om de spieren te helpen herstellen. Eiwitten zijn namelijk de bouwstenen van de spieren.

 

Ook zorgen eiwitshakes voor een vol gevoel en leveren veel eiwitten en weinig koolhydraten en vet . Het is een goede manier om je honger te stillen tussen twee maaltijden.

 

Ook is in verschillende studie aangetoond dat het drinken van eiwitshakes zorgt voor gewichtsverlies!

 

In dit artikel heb ik je 5 tips gegeven om jouw vetverbranding een flinke boost te geven! Hopelijk heb je er iets aan/.

 

 

 

Leave A Response »